Stories/HR/panorama.jpg
30. srpen 2024

Týden v přírodě: stážisté ze dvou míst si vyzkouší týmovou práci a osobní rozvoj

Na konci června proběhl každoroční týden zážitkového vzdělávání pro naše učně prvních ročníků. Letos se 12 učňů vydalo do rakouského Kleinwalsertalu. Skupina byla pestrou směsicí: různé věkové skupiny, dvě lokality a pět profesí. Na cestu se vydali obchodníci, studenti duálních oborů, specialisté na logistiku, mechatronici a IT specialisté. Důraz byl kladen na vzájemné poznávání a získávání cenných zkušeností.

Úspěšná týmová práce

Projektový cyklus zahrnoval všechny fáze od shromažďování informací až po realizaci. Stejně jako v reálném pracovním světě byly i tyto projekty spojeny s výzvami, které spojovaly různé osobnosti a role. Zvláštní pozornost byla věnována tématu "rolí": Jak se chovat v týmu? Jaké zdroje se využívají? Každý v sobě objevil nové stránky a převzal odpovědnost. Vybudovala se důvěra, spolupráce probíhala hladčeji a bylo možné slavit společné úspěchy.

"Školení znamená také osobní rozvoj. Sociální dovednosti jsou klíčovým faktorem úspěchu!"
Tatjana Stauss
HR specialista a školitel ve společnosti Hügli

Podpora osobního rozvoje

Klíčovým aspektem týdne byl osobní rozvoj. Stážisté byli povzbuzováni, aby opustili svou komfortní zónu a vyzkoušeli své limity. Naučili se orientovat v neznámých situacích, vyvíjet inovativní řešení a vyjadřovat své názory. Reflexe a zpětná vazba hrály důležitou roli při získávání zkušeností a vyvozování zlepšení. Stážisté by měli tyto nové poznatky také začlenit do své každodenní práce.

To by vás také mohlo
zajímat.

Ochutnávkový box pro výrobce občerstvení

Ochutnávkový box pro výrobce občerstvení

Společnost Hügli Food Industry dodává výrobcům občerstvení dvakrát ročně exkluzivní ochutnávkové boxy. Ty obsahují inovativní dochucovadla a pochutiny, které vycházejí z aktuálních trendů a oslovují spotřebitele budoucnosti. Tyto boxy nabízejí výrobcům snacků nejen vzrušující příležitost k testování nových výrobků, ale také skutečnou konkurenční výhodu na neustále se vyvíjejícím trhu.
pokračovat ve čtení
Hügli - specialista na privátní značky

Hügli - specialista na privátní značky

Společnost Hügli již mnoho let využívá své rozsáhlé odborné znalosti v oblasti privátních značek pro celou řadu vlastníků značek.
pokračovat ve čtení
Poznámky ke kvašení hořčice a moření

Poznámky ke kvašení hořčice a moření

Od klasického dijonského až po kreace typu "slanina se setkává s nakládanými papričkami jalapeños" - chutě se mění! Hořčice se vrací, zatímco fermentované a nakládané chutě dobývají chuťové buňky. Sladkokyselé tóny kimči, kysaného zelí nebo nakládané cibule spojují tradici s inovacemi a udávají nové trendy ve světě snacků. Objevte, jak tyto trendy mění chuť!
pokračovat ve čtení